Prekių užsakymas
MeniuPet24 kontaktai
Elektroninės parduotuvės operatorius UAB "Pet24" atsako už prekių pristatymą, grąžinimą, kokybę ir jūsų aptarnavimą. Norėdami susisiekti su operatoriumi, naudokitės šia kontaktine informacija:
Tel. 8 700 55241 (darbo dienomis nuo 9:00 val. iki 17:00 val.)
El. paštas: info@pet24.lt
Rekvizitai
UAB „Pet24”
Įm. kodas: 303035917
PVM kodas: LT100007646916
Adresas: Laisvės pr. 3, LT-04215 Vilnius, Lietuva
Sąskaitos nr.: LT307300010135018472
Bankas: Swedbank
Juridinių asmenų registras, tvarkytojas VĮ „Registrų centras“.
Užsakymas
Užsakymą pateikti labai paprasta - prekes įdėkite į krepšelį, kuriame galite keisti prekių kiekius, jų atsisakyti, o paspaudę "Pirkti" ir suvedę savo pristatymo duomenis, galėsite įvykdyti apmokėjimą ir užsakymas baigtas!
Jei perkate kaip juridinis asmuo bei Jums reikalinga sąskaita faktūra, tuomet pirkimo metu pažymėkite jog perkate kaip juridinis asmuo bei užpildykite rekvizitus.
Prekybos centre internete už prekes galite atsiskaityti šiais būdais:
- Banko pavedimu
- Grynais pinigais prekės pristatymo metu (Karantino laikotarpiu kurjeris grynųjų pinigų nepriims, tačiau galima atsiskaityti banko kortele)
- AB Swedbankas el. banko sistema
- AB SEB el. banko sistema
- AB DNB el. banko sistema
- AB Nordea el. banko sistema
- AB Danske el. banko sistema
- AB Šiaulių bankas el. banko sistema
- AB Citadele el. banko sistema
- Visa / Mastercard kortelėmis
Jūsų patogumui užsakymus priimame ir telefonu 8 700 55241. Tokiu būdu atlikus užsakymą, už prekes galėsite susimokėti grynaisiais pinigais kurjeriui pristatymo metu arba banko kortele pasirinktame paštomate.
Užsakymo būklės pasikeitimus gausite el. paštu bei galėsite stebėti savo paskyroje. Jei jums reikia ką nors pakeisti - rašykite mums darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00 valandos el. paštu (info@pet24.lt) arba skambinkite nurodytu telefonu (8 700 55241).
Prekių pristatymas
Pet24.lt e-parduotuvėje įsigytas prekes kurjeris Jūsų nurodytu adresu pristatys iki pat durų visoje Lietuvoje, per 2 darbo dienas. Prieš pristatydamas siuntą kurjeris susisieks su Jumis nurodytu kontaktiniu telefonu. Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis užsakymai nėra pristatomi.
Prekės pristatomos pasirinktinai - Venipak kurjerių tarnybos į namus ar darbą ir į Omnivos paštomatus (pristatomos siuntos iki 15 kg svorio)
- Jei siuntos vertė yra 29 € ir daugiau – prekių pristatymas yra NEMOKAMAS.
- Jei siuntos vertė yra mažesnė nei 29 € – vienos siuntos pristatymas visoje Lietuvoje Jums kainuos 2,00 € - renkantis pristatymą į Venipak paštomatą, 2,49 € - renkantis pristatymą į Omniva paštomatą, 3,49 € - renkantis Venipak kurjerio paslaugas.
- Siuntos į Kuršių Neriją yra apmokestinamos papildomu 18 € pristatymo mokesčiu, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.
Atkreipiame dėmesį, kad pasirinkus mokėjimą pavedimu, Jūsų užsakytos prekės bus išsiųstos tik po pinigų gavimo į mūsų sąskaitą
Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el.paštu info@pet24.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 8-700-55241.
Užsakius daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos ne vienu metu, nes gali būti gabenamos iš skirtingų sandėlių.
Priimdami siuntą būtinai patikrinkite siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.
SVARBU! Pardavėjas negali visais atvejais garantuoti, kad užsakytos prekės klientą pasieks per nurodytą terminą. Deja dėl nenumatytų aplinkybių kaip pvz. padidėjusio siuntų kiekio šventiniu periodu, ar vežėjo logistikos klaidos siuntos pristatymas gali vėluoti.
Prekių keitimo ir grąžinimo sąlygos
Pet24.lt e-parduotuvėje įsigytas prekes, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės grąžinimo išlaidas, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos:
- Apie prekės keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. paštu info@pet24.lt;
- Prašome nurodyti užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą (bei priežastį), pageidautiną grąžinimo datą bei būdą ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį;
- Prekių keitimo atveju, taip pat nurodykite ir pageidaujamą prekę;
- Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną;
- Prekės grąžinimą atlikti prašome tik gavus patvirtinimą;
- Už prekės grąžinimą atsakingas Pirkėjas. Prekių grąžinimas organizuojamas per Omniva paštomatus arba per Venipak siuntų tarnybą, Pirkėjo pasirinkimu. Taikomas 2.15 € prekės siuntimo mokestis.
Prekes turite teisę grąžinti arba pakeisti kitomis, jei:
- Grąžinama arba keičiama prekė nebuvo Jūsų pradaryta (pakuotės atidarymas, būtinas prekei apžiūrėti, nelaikomas pažeidimu);
- Prekės nebuvo naudotos ir yra nepraradusios prekinės išvaizdos (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Jūsų netenkina gautos prekės galiojimo laikas (jeigu iki prekės galiojimo termino pabaigos yra likę daugiau nei 6 mėnesiai, tokia prekė yra laikoma kokybiška ir tinkama. Esant trumpesniems tinkamumo naudoti terminams, tai yra aiškiai nurodoma ar kitaip pažymima internetinėje parduotuvėje);
- Jūsų gauta prekės pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista (galite jos atsisakyti pristatymo metu, priėmimo važtaraštyje nurodžius priežastį); Jeigu Jūsų netenkina nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekę galite pakeisti analogiška kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke arba ją grąžinti.
Per 14 dienų grąžinamos prekės privalo būti tvarkingos:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš Pardavėjo; prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi elementai);
- Grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta Pirkėjui;
- Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš Pardavėjo;
- Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė arba gavote ne tą prekę kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Pinigai už grąžintas prekes Jums bus grąžinami bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą, pagal pateiktą raštišką prašymą, per 7 darbo dienas.
Nemokama konsultacija!
Mūsų net 30 000!
Daugiau kaip 30 000 augintinių šeimininkų visoje Lietuvoje pasirinko Pet24 , sužinok kodėl.
Užsukite pauostinėti
Jūsų ir augintinio patogumui 12 parduotuvių - Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Kretingoje ir Molėtuose. Užsukite!
Nemokamas pristatymas
Greitas, 1-2 dienų* nemokamas pristatymas visoje Lietuvoje perkant už 29 eur ir daugiau.
Pet24 VIP klubas
Tapk registruotu Pet24 klubo nariu ir naudokis išskirtiniais kainų pasiūlymais jau dabar!